wtorek, 12 września 2017

SZYBKI I SKUTECZNY SPOSÓB NA CZYSTĄ GĄBKĘ DO MAKIJAŻU

 Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją metodą czyszczenia wszelkich gąbek do makijażu. Czyszczę tak gąbeczki do podkładu i korektora różnych firm i sposób ten sprawdza się w każdym przypadku.
Metoda ta jest najszybsza jaką stosowałam do tej pory i czyści gąbkę w 100 %.
Podkład ,korektor czy baza pod makijaż to zazwyczaj produkty lekko tłuste, przez co często trudno jest je usunąć z naszych akcesoriów.
Jak wiadomo tłuszcz najlepiej zmywa tłuszcz a jeśli do tego dodamy detergent ( w tym przypadku nic innego jak płyn do mycia naczyń ) to sukces gwarantowany.
   
    Potrzebny nam będzie  jakiś pojemnik ( może być miseczka) .
Ja do tego celu wykorzystałam opakowanie po zużytym peelingu, dzięki czemu moja mikstura spokojnie wystarcza mi na kilkanaście użyć,gdyż jest zamknięta i nie wysycha.
Następnie bierzemy płyn do mycia naczyń i oliwę z oliwek w stosunku 2:1, mieszamy i... voilà.
Musicie tylko pamiętać,żeby przed każdym użyciem zamieszać swój "preparat". Ja to robię palcem 👇.
Cały zabieg polega na tym,że zanurzamy brudną stronę gąbki w naszej mieszance,lekko miętolimy i płuczemy dokładnie w ciepłej wodzie. Nie letniej,nie gorącej ale dobrze ciepłej. Uwierzcie mi,zazwyczaj nie trzeba powtarzać tej czynności ( zakładam,że gąbka nie jest zarośnięta brudem 😂)-
 będzie jak nowa.
Znacie już tę metodę ? Wypróbujecie ? Powodzenia....

Pozdrawiam Dagi❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz