środa, 18 października 2017

FOCUS NA" SUKIN"

Kiedy pisałam o kosmetykach azjatyckich,chciałam koniecznie wspomnieć o firmie Sukin. Chcąc im się bliżej przyjrzeć i poznać, doznałam lekkiego szoku,gdyż okazało się,że są to produkty australijskie (oops). jakież było moje zdziwienie ! Musielibyście zobaczyć wtedy moją minę 😁. Ale do rzeczy....
 Po raz pierwszy kosmetyki Sukin zobaczyłam w TkMaxx,zainteresowały mnie opakowania,które sugerowały,że są to produkty ekologiczne. Nie kupiłam ich wtedy ale wiedziałam już ,że taka marka istnieje. Któregoś dnia usłyszałam od pewnej makijażystki ,że warto się nimi zainteresować,bo są naprawdę wartościowe i godne uwagi. Najpierw kupiłam je właśnie w TkMaxx (cały czas przekonana o ich azjatyckim pochodzeniu). na pierwszy ogień poszedł oczyszczający żel z aktywnym węglem. Co prawda przeznaczony do cery mieszanej i przetłuszczającej się ale... co tam? Innego nie było😜. Muszę przyznać,że nigdy nic tak dobrze nie oczyszczało mojej twarzy z makijażu i zanieczyszczeń jak ten żel !
Mało tego,w ogóle nie przesuszył mojej skóry i w ogóle nie zrobił żadnej szkody. Przepadłam. Przepadłam dla Sukin.
Jak już wspomniałam, jest to australijska firma,produkująca kosmetyki tylko na bazie naturalnych składników,nie testuje ich na zwierzętach a opakowania są przyjazne środowisku. Kosmetyki tej firmy są wolne od wszelkich środków chemicznych,tj :
*SLS,
*SLES
*syntetyczne substancje zapachowe,
*ostre detergenty,
*parabeny,
*składniki pochodzenia zwierzęcego,
*sztuczne barwniki,
*glikol propylenowy,
*oleje mineralne,
*EDTA,
*p-aminobenzamidyna,
Ja jestem oczarowana działaniem tych kosmetyków,żaden z nich nigdy mnie nie zawiódł,czuję,że moja skóra wygląda lepiej.Szczególnie polecam właśnie wspomniany wyżej żel, jak również inne żele do mycia twarzy(sensitive, lub zwykły), facial recovery serum,antioxydant eye serum,kremy i maseczki do twarzy.
W niedługim czasie zamierzam wypróbować również produkty do włosów i ciała,do czego także i Was zachęcam. Jesli tylko będziecie mieć okazję, zróbcie focus na Sukin !!!

Pozdrawiam Dagi❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz